Veel gestelde vragen

Hoe kunnen wij je helpen? Heb je een vraag? Misschien is het hieronder te vinden, of neem gerust contact met ons op.
We helpen je graag met een oplossing!

Totaalleverancier van veiligheidsproducten
Waar we het meest trots op zijn? Dat we onze klanten kunnen voorzien van werkelijk álles omtrent veiligheidsproducten. Met klanten in meer dan 14 branches kunnen we met zekerheid zeggen dat ons aanbod aansluit bij ieder bedrijf, groot en klein.

Ons team staat voor je klaar
Jong en gepassioneerd, dat zijn wij. En met die frisse energie staan we altijd voor je klaar. Of je nu één keer iets bij ons wilt afnemen, of een lange samenwerking met ons aan wilt gaan. Waar wij ons hard voor maken is de best mogelijke service verlenen. Afspraak is daarbij altijd afspraak. Dat is een van de weinige punten waarbij we wel binnen de lijntjes kleuren.

Mist u iets in de webshop?
Heb je niet kunnen vinden wat je zocht? Neem gerust contact met ons op, dan kunnen we kijken of we dit artikel alsnog kunnen leveren.

Betalen:
Wat is het rekeningnummer van Bloemendal Arbo Advies webshop?

  • IBAN                NL16INGB0664966063
  • BIC                   INGBNL2A
  • KvK                  59640774
  • btw-nummer  NL853583742B01

> Heeft Bloemendal een veilige betaalomgeving? Ja, je kunt veilig bij ons betalen via Ideal door ons Mollie platform.
> Biedt Bloemendal achteraf betalen aan? We bieden via onze webshop op dit moment (nog) geen mogelijkheid voor achteraf betalen aan. Ben je terugkerende klant, dan kun je bij ons op factuur  achteraf betalen.
> Op welke manieren kan ik betalen? Ideal of via factuur.
> Hebben jullie cadeaubonnen? Nee.
> Wat moet ik doen als mijn factuur niet klopt? Neem contact met ons op: telefonisch of per mail. We lossen dit graag samen met je op.
> Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen, wat nu? Bel of mail ons en we lossen dit samen op.
> Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen? Ook wij maken wel eens een foutje… neem contact met ons op en we sturen je de orderbevestiging alsnog.
> Hoe ontvang ik mijn terugbetaling? Je ontvangt een terugbetaling op de rekening waarvan je de betaling hebt gedaan.
> Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren of retourneren? Binnen 5 werkdagen na beoordeling storten wij het betaalde bedrag retour.

Verzenden
> We streven ernaar je order binnen een week te versturen. Duurt het langer laten we het je weten.
> Wat zijn de levertijden? Binnen een week.
> Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen? Ja, in overleg kan dit. Altijd gezellig met een bak koffie.
> Wat als mijn bezorging vertraagd is? Dan laten we het je weten.
> Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat kan ik doen? Is je pakket nog niet geleverd, en ook niet getekend “geleverd voor ontvangst”, dan gaan we het uitzoeken met de bezorgdienst en met je oplossen. Is er getekend voor ontvangst op jouw adres, dan vinden we het erg vervelend maar kunnen we niets voor je doen.
> Bouwen of installeren jullie mijn product ook in? Afhankelijk van het product, kan dit. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.

Retourneren
> Wat zijn de uitzonderingen op retourneren? Retourneren kan alleen na aanmelding bij ons, onder vermelding van reden.
> Kan ik mijn retour annuleren? Ja, dat kan, verstuur de retour niet, en neem contact met ons op.
> Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen? Neem contact met ons op.
> Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug? Is je retour zonder gebreken, niet gebruikt en met originele verpakking ontvangen en hebben wij je retour als terecht beoordeeld, dan ontvang je het volledige bedrag exclusief verzendkosten terug.

Garantie & reparatie
> Hoe lang heb ik garantie op gekochte producten? Dit is afhankelijk van het product. Garantie wordt gegeven door de producent.
> Hoe meld ik online mijn reparatie aan? Voorlopig nog via de mail contacten.
> Mijn product is beschadigd geleverd, en nu? Neem contact met ons op. Hou daarbij je factuurgevens bij de hand.

Trainingen en certificaten
> Een medewerker heeft laats een onlinecursus heftruck afgerond en krijg ik als werkgever de certificaten. Kan ik zien tot wanneer een (heftruck) certificaat geldig is? Normaliter moet dit er toch op vermeld zijn? Allereerst stelt de wet daar geen eisen aan, je zou het terug kunnen vinden in de RI&E die voor het bedrijf is opgesteld, of het scholingsplan daar staat de frequentie van trainen te staan die men aan verschillende trainingen stelt. Als je QR-code scant zie je de laatste datum van trainen staan voor deze medewerker, en een advies herhaling, deze datum wordt aangepast als de medewerker weer een training heeft gevolgd, de QR-code is voor iedere cursist uniek en blijft voor hem of haar bestaan.
> Op mijn certificaat en/of pasje staat geen datum, hoe zit dat? Op je certificaat vind je een QR-code, als je deze scant zie je een overzicht van alle trainingen en trainingsdata van trainingen waar je aan deelgenomen hebt. Een pasje wordt daarom eenmalig aangemaakt, wel net zo duurzaam.
> Kan ik zien hoe lang mijn VCA-diploma nog geldig is of dat mijn medewerker nog VCA geregistreerd is? Ja, je kunt zelf eenvoudig je VCA-certificering checken op: https://cdr.ssvv.nl

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Stel gerust je vraag, dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

We helpen je graag.

Team Bloemendal Arbo AdviesBuro

Hallo! Kan ik je ergens mee helpen? 0546 - 646 414
Vragen? Veel gestelde vragen! Naar de vragen
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Product afbeelding
  • Artikelnummer
  • Rating
  • Prijs
  • Voorraad
  • Beschikbaarheid
  • Toevoegen aan winkelmand
  • Omschrijving
  • Uitgebreide informatie
  • Weight
  • Afmetingen
  • Specificaties
Click outside to hide the comparison bar
Vergelijk